A szállásadók mindössze 20 százalékánál nem volt még példa problémás vendégre. A szallas.hu felmérése szerint többnyire a nők és a tehetősebbek tesznek panaszt.

A vendégek leggyakrabban a szolgáltatásban találnak kifogásolnivalót. A második leggyakoribb panasz pedig a hangoskodók, például a szomszédtól átszűrődő ágynyikorgás, a gyerekek lármázása és az ittas vendégek miatt érkezik. Olyan is előfordult, hogy valaki a televízió csatornakínálatával nem volt megelégedve vagy nem tetszett neki a légfrissítő illata. Egy hotelben az egyik vendég pedig arra panaszkodott, hogy túl világos a háló, pedig csak nem húzta be a sötétítőt. A legtöbben egyébként utólag tesznek panaszt.

2019.02.27. 11:43

Így választanak éttermet a magyarok

2018.09.19. 16:26

Egy japán milliárdos lesz az első Holdturista

2018.09.12. 12:54

Még mindig nem isznak elég tejet a gyerekek

Nyerges Izabella

Várkonyi Attila

Dénes Tamás

Leirer Timi

B. Tóth László

Dévényi Tibor

Abaházi Csaba

Vágó Piros

Vas Maya

Lovász László

Bochkor Gábor

Jurásek Balázs

Retro Rádió

Most szól:

  • Következő