A szállásadók mindössze 20 százalékánál nem volt még példa problémás vendégre. A szallas.hu felmérése szerint többnyire a nők és a tehetősebbek tesznek panaszt.

A vendégek leggyakrabban a szolgáltatásban találnak kifogásolnivalót. A második leggyakoribb panasz pedig a hangoskodók, például a szomszédtól átszűrődő ágynyikorgás, a gyerekek lármázása és az ittas vendégek miatt érkezik. Olyan is előfordult, hogy valaki a televízió csatornakínálatával nem volt megelégedve vagy nem tetszett neki a légfrissítő illata. Egy hotelben az egyik vendég pedig arra panaszkodott, hogy túl világos a háló, pedig csak nem húzta be a sötétítőt. A legtöbben egyébként utólag tesznek panaszt.

2019.06.01. 09:03

A legkedvesebb videó egy apáról és lányáról :)

2018.10.15. 06:35

Európa legelhízottabb nemzete a magyar

2018.09.04. 12:45

Franciaország a turisták abszolút kedvence

Nyerges Izabella

Várkonyi Attila

Dénes Tamás

Leirer Timi

B. Tóth László

Dévényi Tibor

Abaházi Csaba

Vágó Piros

Vas Maya

Lovász László

Bochkor Gábor

Jurásek Balázs

Retro Rádió

Most szól:

  • Következő