Az Amazon a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2020-as Global 500 ranglistája szerint.

A lista összeállítói szerint az Amazon.com márkaértéke 220,791 milliárd dollár, 17,8 százalékkal nőtt egy év alatt. A cég már harmadik éve áll a lista élén.

A Google a tavalyi harmadik helyről a másodikra rukkolt elő, márkaértéke 11,9 százalékkal, 159,722 milliárd dollárra nőtt.

Az Apple a tavalyi második helyről a harmadikra csúszott vissza, márkaértéke 8,5 százalékkal, 140,52 milliárd dollárra csökkent.

A hetedik helyen maradt a Facebook.

Forrás: MTI

Fotó: Pixabay

2021.12.08. 15:30

Hotel California 45!

2021.12.08. 12:30

Már 41 éve nincsen velünk John Lennon

2021.12.08. 12:00

Gyémántlemez lett Mariah Carey karácsonyi slágere

2021.12.08. 10:00

Telt ház előtt nyitott ki a milánói Scala

2021.12.08. 08:00

Pingvin lesz az HBO Max Batman-sorozatában Colin Farrell

2021.12.07. 15:00

Pontosan 42 évvel ezelőtt Stingék ha nem is a fellegekben, de a Holdon „jártak”

2021.12.07. 10:00

Jótékony célt szolgál az ABBA karácsonyi dala

2021.12.07. 08:44

Zenésztársai a közösségi oldalakon is búcsúztak Kóbor Jánostól

2021.12.07. 08:00

Debrecenben és Budapesten lép fel a világhírű The Golden Voices of Gospel

2021.12.06. 15:30

35 éve, Mikuláskor a Europe vezette a slágerlistát Nagy-Britanniában

További hírek

Nyerges Izabella

Várkonyi Attila

Dénes Tamás

Leirer Timi

B. Tóth László

Dévényi Tibor

Abaházi Csaba

Vágó Piros

Lovász László

Bochkor Gábor

Jurásek Balázs

Retro Rádió

Most szól:

  • Következő