A FC Barcelona és a Spotify “újra történelmet írnak együtt”. A Barcelona először fogja viselni a The Rolling Stones ikonikus logójával ellátott mezét a közelgő El Clásico mérkőzésen október 28-án, szombaton.

A brit zenekar ikonikus emblémája váltja a Spotify logót a FC Barcelona mezén azért, hogy így is együttes “Hackney Diamonds” című új albumának megjelenését ünnepeljék.
A Rolling Stones logó logó szerepelni fog a női csapat mezén is a november 5-ei a Sevilla elleni Liga F mérkőzésen a Johan Cruyff stadionban ban.

A FC Barcelona 2023-2024 Rolling Stones mezhez a szurkolók és a rajongók nem juthatnak hozzá könnyen – csupán 1,899 mez lesz elérhető, igen magas áron, amely akár 400 eurót is elérheti. Az árat azonban egyelőre nem jelentették be hivatalosan. Emellett lesz egy még különlegesebb, Stoens-logós mez kollekció, amiből mindössze 22 darab lesz elérhető: az El Clásico és a Liga F mérkőzések kezdő játékosainak mezei.

Fotó: Spotify

10 album, amely 2025-ben 50 éves

A Hortobágyról telepítenek vissza vadlovakat Kazahsztánba

Indul a Hobo 80 turné

Nemzetközi filmmúzeumot hoz létre a cannes-i fesztivál

48 éve a Fleetwood Mac letaszította az Eagels-t az amerikai albumlista éléről

45 éve hangzott el először: "Nem, én vagyok az apád" avagy, "Luke, én vagyok az apád"

„Iszonyatosan fegyelmezettre nevelt engem az édesanyám” - 85 éves lenne Pécsi Ildikó

Vidéken is beköszön az újonnan alakult Erkel Színház

Isten éltesse Chert!

Ma van a méhek világnapja

Demjén Ferenc is életműdíja kap a Magyar Filmakadémiától

További hírek

Dévényi Tibor

Abaházi Csaba

Vágó Piros

Lovász László

Bochkor Gábor

Jurásek Balázs

Nyerges Izabella

Várkonyi Attila

Dénes Tamás

Leirer Timi

B. Tóth László

Best FM

Most szól:

  • Következő